14/12/09

El pessebre virtual!

Com ja fa temps, en acostar-se el Nadal, amb els alumnes de 5è de primària de l'escola realitzem el Pessebre Virtual. És una activitat de col·laboració, on cada nen i cada nena dissenya, dibuixa, escaneja i retoca la seva pròpia figura del pessebre, i després les pengem a Internet, i així tothom hi pot jugar. És una activitat que els agrada molt, i ens ajuda a iniciar-nos en el treball i la gestió de gràfics a l'ordinador.

Us atreveiu a fer-ne un? Aquí el teniu.

41 comentaris:

  1. m'ha agradat molt crear el meu personatje, em sembla molt dibertit fer aquesta activitat.

    ResponElimina
  2. m'agrada molt la idea i crec que es una bona idea per coperar un equip.

    ResponElimina
  3. Aquesta activitat.Molt interesant.

    ResponElimina
  4. m'ha agradat forsa perque es una bona idea.

    ResponElimina
  5. Crec que és una idea molt original i pot arribar a quedar molt bonic. I ademés com a alumne que sóc(és a dir jo ho he fet) ha sigut molt divertit.

    ResponElimina
  6. M'a agradat molt perque ha sigut molt original i ha sigut molt bona idea

    ResponElimina
  7. M'agrada molt aquesta narració sobre el pessebre virtual, per que els nens poden imaginar i crear.
    Es molt divertit fer-l'ho i es una idea molt original. Això ho se per experiencia propia.

    Nil López

    ResponElimina
  8. A mi m'ha semblat una idea molt bona, perquè hem fet un pessebre que ha quedat molt bé.
    M'agradaria fer-ne un altre!
    Mireia Jurado

    ResponElimina
  9. M'agradat fer el pessebre perquè la gent i jugui i passi el temps

    Nil Font Torres

    ResponElimina
  10. ma agradat pero podria estat mes bo

    ResponElimina
  11. Ami no m'agrada gens ni mica perque podia ser mes divertit i més guai.

    ResponElimina
  12. M'ho vaig passar molt bé fent la figura, i m'ha fet molta gràcia després de veure la meva figura al joc. Ho recomano!!!
    Gemmma Bartrés

    ResponElimina
  13. Es una molt bona ide fer aquest pessebre perque podem fer les nostres figures i es fa des de ia fa molts anys

    ResponElimina
  14. A mi m'ha ancantat, crec que es molt bona idea i el fare els dies que pugui.
    Laia Maestre

    ResponElimina
  15. M'agrada fer moltes coses de nadal pero sense duptes aquesta es la meva preferida.
    Anna Espín

    ResponElimina
  16. ha mi em semble una idea molt bona pro las figuras son una mica exegaradas de tamany. Aleix riera

    ResponElimina
  17. a mi em semb le una idea molt bona pero es una mica difisil coan encara no hoas fet li dios el profesor que es difisil pero un cop que hoas fet es molt diver tit perque te tens dimagina com bols i despres u fas i quen diu que plegem bulien contiua fenu pero espero que o hintetis feru te dibertiras deu. MARC SALA 5ÉD.

    ResponElimina
  18. ma agradat mol i a molat i a sigut divertit
    ariadna sanchez

    ResponElimina
  19. ha sigut una mica avorrit i no m'ha agradat molt.


    marc ruldua

    ResponElimina
  20. M'agradat molt aquesta activitat i ha sigut molt divertit.

    Patrícia Rodríguez

    ResponElimina
  21. m'agrada molt perquè podem crear el nostre pessebre.Daniel Bayona

    ResponElimina
  22. AQUESTA ACTIVITAT M'HA SEMBLAT MOLT PERO QUE MOLT AVORRIDA MARC ASENSIO

    ResponElimina
  23. Ma agradat poc pero... Te las sebas cosas.

    ResponElimina
  24. M'agradat bastant perque me divertit molt. Peró ho podriem fer millor.


    Adrià Rodríguez

    ResponElimina
  25. M'a agradat molt fer un pessebre virtual.Ha sigut dibertidissim!!!!
    jo he fet un avi.
    Paula Roca 5èA

    ResponElimina
  26. us a quedat molt be pero sobretot els tres reis


    magrada molt les coses de nadal sobretot montar el passebre


    vull dir k m'ha agreadat molt fer el passebre


    Siardi Kande 5éA

    ResponElimina
  27. Aquesta activitat m'ha semblat molt ben pensada i a mi m'ha semblat divertit.

    Oscar Oller

    ResponElimina
  28. hola Pau, m'ha agradat molt fer el passebre virtual,i al principi em pansava que nomes seria pintarlo i ja está, pero, despres m'ha agradat der-lo pintar-lo areclar-lo..... i en fi -resumit- em total. M'ha agredat molt!!1

    ResponElimina
  29. Jo crec que ha sigut una bona idea fer això del pessebre per què els nens i nenes es diverteixen construin-lo i fan volar la seva imajinació.
    Eva Garcia

    ResponElimina
  30. m'ha agradat els dibuixos i ben pintat els dibuixos.




    victoria lafuente 5èA.

    ResponElimina
  31. A mi m'he semblat molt bona idea fer el pessebre pero podiant ser les figures mes guai pero molt be animo a que tothom s'apunti a fer el pessebre, pero una mica aburrit.

    ivan yetor

    ResponElimina
  32. A mi m'agradat molt aixó del pessebre perque es mes dibertit fer-lo al ordinador que de veritat a casa.
    Helena Perez

    ResponElimina
  33. M'ha agradat molt aquesta idea del pessebre. A sigut molt divertit i molt creatiu fer un pessebre virtual. Tot estava ben pintat i ben
    disenyat.Super ben pensat.

    Marc López Rubio 5èA

    ResponElimina
  34. Las figuras podrian estar més ben fetes i una mica roio.

    ResponElimina
  35. A mi m'ha semblat molt divertit pero algunes figures no estan ben dibuixades.
    Diego Vera 5A

    ResponElimina
  36. m'algrat molt peró era molt soso peró no vui dir que no m'agradi.

    ResponElimina
  37. L'escola Pia té unes idees fantàstiques i els professors estan molt ven triats!Visca l'escola Pia

    ResponElimina
  38. QUIN PESSEBRE MÉS XULO!M'ENCANTA! QUINA ESCOLA MÉS XULA TOT ESTÀ SUPERBÉ PERÒ LLÀSTIMA QUE SIGUI PRIVADA PQ ES UNA INJUSTICIAA!PERÒ MALGRAT AIXÒ ES UNA ESCOLA EXCEL·LENT!:)

    ResponElimina
  39. Gracies pel comentari!
    Una puntualització: una escola és una escola (pública, privada, concertada...). Sense filosofar: som el que som perquè som com som (o malgrat ser el que som o com som). No defenso ni un model ni un altre, només hi treballo, i procuro donar el millor de mi mateix... i això ho puc aplicar a la majoria dels meus companys, alumnes, pares...
    Crec que tens raó, és una escola Excel·lent, com la majoria... per la gent que la formem, no per tenir una titularitat o una altre.

    ResponElimina
  40. ola em dic mireia i ma encantat el pessebre, aquest any yo tambe le fet!

    adeu!!!!!!

    ResponElimina

Deixa aquí el teu comentari. No oblidis escriure el teu nom!

Compartir